Vsebinski marketing pomeni uporabniku nuditi kakovostno in relevantno vsebino, ki ga zanima, mu koristi in jo smatra za pomembno. Posledica takšnega ustvarjanja in deljenja uporabnih vsebin je lojalnost in privrženost kupcev. Zunaj naših meja tovrstni marketing uporabljajo že mnoga podjetja (npr. Coca-Cola, Colgate, Microsoft, Kraft, Sears, Procter and Gamble), pri nas pa je zadeva še nekoliko v povojih.
Kakovostna vsebina na vseh oglaševalskih področjih
Vsebinski marketing je potrebno vključiti v vse marketinške procese – ne glede na to, katere taktike oglaševanja uporabljamo. Kakovostna vsebina je vse pomembnejša, da so marketinške taktike izpeljane uspešno, zato je povsem upravičeno mogoče trditi, da je vsebinski marketing neločljiv od ostalih področij oglaševanja.
Kje uporabljati vsebinski marketing?
Vsebinski marketing je kot že rečeno smiselno uporabljati na vseh ostalih področjih oglaševanja. Še posebej pa se je tovrstni marketing izkazal za uspešnega in učinkovitega pri:
- SEO optimizaciji: iskalniki imajo raje spletne strani z unikatno in kvalitetno vsebino ter jih zato tudi nagradijo. Pri tem je pomembno tudi to, da je vsebina redno posodobljena.
- Marketing družbenih omrežij: preden se blagovna znamka namerava pojaviti na določenem družbenem omrežju, je potrebno pripraviti vsebinski načrt (kaj želimo uporabnikom sporočiti? Kako pogosto bomo objavili nove vsebine? Koledar objav, ipd.).
- Iskalni marketing: za učinkovito oglaševalsko akcijo z uporabo ključnih besed potrebujemo odlično in kakovostno vsebino.
- PR (odnosi z javnostmi) – dober PR pomeni vedeti, kaj ljudi zanima, kaj potrebujejo, česa še ne vedo, ipd. Namesto, da se PR osredotoča na to, kaj podjetje počne, se mora 100 % osredotočati na to, kaj zanima kupce.
- Pospeševanje prodaje: zgodba oziroma vsebina, ki stoji za podjetjem in določenim izdelkom ima navadno večjo težo kakor gola karakteristika izdelka. Zgodba je tisto, kar kupca prepriča.