Kje uporabiti vsebinski marketing? - LogoMan.si
| Članek je bil prebran 1.350 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Vsebinski marketing pomeni uporabniku nuditi kakovostno in relevantno vsebino, ki ga zanima, mu koristi in jo smatra za pomembno. Posledica takšnega ustvarjanja in deljenja uporabnih vsebin je lojalnost in privrženost kupcev. Zunaj naših meja tovrstni marketing uporabljajo že mnoga podjetja (npr. Coca-Cola, Colgate, Microsoft, Kraft, Sears, Procter and Gamble), pri nas pa je zadeva še nekoliko v povojih.

Kakovostna vsebina na vseh oglaševalskih področjih

Vsebinski marketing je potrebno vključiti v vse marketinške procese – ne glede na to, katere taktike oglaševanja uporabljamo. Kakovostna vsebina je vse pomembnejša, da so marketinške taktike izpeljane uspešno, zato je povsem upravičeno mogoče trditi, da je vsebinski marketing neločljiv od ostalih področij oglaševanja.

content marketingKje uporabljati vsebinski marketing?

Vsebinski marketing je kot že rečeno smiselno uporabljati na vseh ostalih področjih oglaševanja. Še posebej pa se je tovrstni marketing izkazal za uspešnega in učinkovitega pri:

© 26. 04. 2024 - LogoMan.si. Oglaševanje.