Kaj morate obvezno vedeti o domenskih končnicah? - LogoMan.si
| Članek je bil prebran 574 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Končnice domen so izredno pomemben podatek in del procesa registriranja spletnega naslova vaše spletne strani. Zato ni nepomembno kakšno boste izbrali. S tem pa se seveda pritisk vezan na to ali boste izbrali dobro končnico ali ne ni niti malo zmanjšal. Da bo izbira lažja si preberite nekaj spodnjih vprašanj in odgovorov nanje. Po tem, ko boste tudi sami pri sebi odgovorili nanje, boste že veliko bolje razumeli zakaj je pomembno izbrati dobro končnico, vedeli pa boste tudi katera bi bila za vas najprimernejša.

Na katerem trgu boste delovali?

Zelo dobro premislite ali boste delovali samo na domačem, slovenskem trgu ali se želite širiti tudi na tuje trge. V prvem primeru vam bo najbolj prav prišla slovenska domena .si, ki nedvomno pove ravno to: da ste domače podjetje usmerjeno na domači trg. Dobre plati uporabe nacionalne domene obsegajo tudi podporo strankam in vso komunikacijo med vami in registrarjem v domačem jeziku. Tako boste zagotovo razumeli vsa navodila in tudi delovanje nadzorne plošče, saj bo vse zapisano v jeziku, ki ga razumete. Če boste delovali na evropskem trgu, se splača zakupiti domensko končnico .eu, saj ta nedvomno sporoča, da ste s svojo dejavnostjo usmerjeni v celoten evropski trg. Če pa ste nekje vmes in se ne nameravate usmeriti na ves evropski trg, temveč le na posamične države, lahko zakupite domenske končnice posamičnih držav. Na primer za Hrvaško je .hr, za Italijo je .it, za Rusijo je .ru. Seveda pa je pri tem potrebno preveriti ali obstajajo pri zakupovanju nacionalnih domen kakšni posebni kriteriji za zakup domenske končnice. Tako na primer lahko domensko končnico .hr pridobijo bodisi osebe živeče na Hrvaškem ali pravne osebe registrirane na Hrvaškem oziroma pravne osebe z VAT številko.

V kateri stroki delujete?

Slednje postaja vse pomembnejši dejavnik izbire domenske končnice. Medtem, ko je nabor nacionalnih in nevtralnih domenskih končnic že bolj ali manj določen, pa se nabor na stroko vezanih končnic kar ne neha širiti. Med strokovnimi oziroma profesionalnimi končnicami so zelo priljubljene naslednje: .pro, .academy, .estate, .ventures, .training, . travel in tako dalje.

V kakšnem jeziku želite komunicirati z registrarjem?

Pravilo je preprosto. Če boste delovali na domačem trgu zakupite končnice domen pri domačem registrarju. Le-tako boste zagotovili najboljšo odzivnost ekipe za podporo strankam. Domači registrar vam je na voljo praktično ob katerikoli uri dneva v tednu. Prav tako se bo tudi najbolj potrudil pojasniti vam neznane pojme in vam tudi ponudil najbolj ugodne cene registracije.

© 28. 04. 2024 - LogoMan.si. Oglaševanje.