Google remarketing in digitalno oglaševanje - LogoMan.si
| Članek je bil prebran 2.147 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Remarketing je pomembna funkcija, ki jo ponuja Googlov Adwords. Gre za oglaševalsko orodje, s katerim lahko dosegate tiste, za katere ste mislili, da se ne bodo nikoli več vrnili na vašo spletno mesto. Google remarketing je izredno dinamično orodje, ki se ga s pridom poslužuje vse več oglaševalcev.

Inovativno digitalno oglaševanjeTudi Google Adwords je gotovo eno najprimernejših okolij za digitalno oglaševanje, saj gre za izredno dinamično in fleksibilno okolje, ki zagotavlja visoko stopnjo odzivnosti in prilagajanja. Ker je razvoj remarketinga izredno hiter, je seveda težko slediti vsem nenehnim izboljšavam in dopolnitvam, vendarle pa je na oglaševalcih, da razvoj spremljajo, mu uspejo slediti in ga tudi umestiti v svoje oglaševalske kampanje. Oglaševalci se Google remarketinga v glavnem poslužujejo ravno zaradi povečanja učinkovitosti oglasov, ki jo je moč doseči z remarketingom oziroma ponovnim trženjem. Google remarketing daje hitre in opazne rezultate – na ta način namreč oglaševalci dosegajo vidno povečanje prepoznavnosti in tudi prodaje. Poleg remarketinga je danes v porastu tudi Googlova funkcija Dynamic Search Ads – DSA. Gre za inovacijo in novost v oglaševanju Google Adwords. Pri DSA gre za ustvarjanje oglasnih sporočil za specifične skupine oziroma segmente proizvodov ali storitev.

Prav tako je danes že stalnica, da se oglaševalci poslužujejo Google Adwords z razširitvami (Ad Extensions). Pri nas so v porastu tako imenovani »sitelinki« – gre za povezave na posebne podstrani, ter lokacijske razširitve oglasov. Za letošnje leto je napovedan nadaljnji razvoj in porast oglaševalskega okolja Google Adwords in Google remarketinga. Vse to kaže, da bodo leta, ki prihajajo, gotovo leta oglaševalske dimanike.

© 24. 04. 2024 - LogoMan.si. Oglaševanje.