Francoska avtomobilska znamka Citroen - LogoMan.si
| Članek je bil prebran 1.539 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Citroen je znan in priljubljen francoski proizvajalec avtomobilov, ki gotovo velja za enega izmed najpomembnejših igralcev med avtomobilskimi znamkami. Gre za zelo priljubljeno avtomobilsko znamko, še zlasti v Evropi. Mnogi Citroenovih vozil vidimo tudi na naših cestah. Lahko bi rekli, da pri nas vozniki zelo radi posegajo po prostornih družinskih modelih Citroen, saj za svoj denar pri teh vozilih zares dobimo največ. Pa si poglejmo, kako je Citroën postal ena izmed najbolj priljubljenih avtomobilskih znamk.

citroenRadi vozimo Citroën!

Citroën je skozi leta ves čas razvijal, posodabljal in širil svojo proizvodnjo, zato ne preseneča, da danes na trg ponuja toliko vozil, različnih razredov in po različnih cenah. Začetki tega avtomobilskega proizvajalca segajo v začetek 20. stoletja, natančneje v leto 1919. Podjetje je ustanovil André-Gustave Citroën. Že v začetku je imel ustanovitelj Citroenove blagovne znamke pred očmi, da razvije drzno, kreativno in tehnološko dovršeno avtomobilsko znamko. Citroën je bila v tistem času prva tovarna, ki je množično proizvajala vozila in se je nahajala zunaj ZDA. Citroën je bil v marsičem prvi – tako je oral ledino tudi kar se tiča ustvarjanja servisne in prodajne mreže, brez česar si danes prodaje avtomobilov sploh ne znamo predstavljati, včasih pa temu seveda ni bilo tako. Nasploh so kupci Citroën kmalu začeli videti predvsem kot izjemno inovativno in kreativno avtomobilsko znamko, kar so potrdili še zlasti z izjemnim modelom Traction Avant – ta je bil leta 1934 najbolj množično proizveden avtomobil na vsem svetu.

Vodilni na področju inovacij

Citroën se je skozi leta ves čas trudil izboljšati svoja vozila in sisteme za vožnjo. Pri Citroënu so tako nenehno vlagali v razvoj, inovacije in v ljudi, ki so znamko soustvarjali. Ravno ta francoski proizvajalec je na tržišče mnogokrat prvi uvedel številne inovacije, med njimi so bili med najbolj revolucionarnimi gotovo zavorni diski, ki so kasneje postali povsem ustaljen in obvezen del zavor. Zaradi svoje inovatorske žilice je podjetje prejelo mnoga mednarodna in tudi nacionalna priznanja ter nagrade. Citroën se lahko pohvali tudi s tremi nazivi za evropski avto leta, kar priča o priljubljenosti teh vozil med evropskimi vozniki.

Leta 1974 se je družba Automobiles Citroën združila s skupino Peugeot, kar je pomenilo nastanek zares velikega avtomobilskega koncerna.

Seveda pa je znamka prisotna tudi na drugih svetovnih trgih. Od leta 1984 je tako Citroën prisoten tudi na Kitajskem, kar predstavlja velik del prodaje Citroenovih vozil.

Za vse navdušence te avtomobilske znamke je gotovo pomemben tudi podatek, da se na Elizejskih poljanah v Parizu nahaja njihov razstavni prostor, kjer podjetje prireja tudi razstave svojih modelov avtomobilov. Citroen ima tudi za v prihodnje v načrtu razvijanje novih inovacij in tehnologij, ki bodo voznikom omogočale še bolj enostavno, varno in sproščeno vožnjo za volani njihovih modelov. Glede na to, kako priljubljena je znamka, se za uspešnost prodaje v prihodnjih letih gotovo ni bati, še posebej, ker Citroen ni bil, kakor mnogi avtomobilski proizvajalci, vpleten v afero s prirejanjem rezultatov meritev izpušnih plinov. Za še več zanimivih in koristnih informacij o avtomobilski znamki Citroën ter njenih modelov pa je na voljo njihova Uradna stran.

© 26. 04. 2024 - LogoMan.si. Oglaševanje.